13. Oktober 2014

Interview in den "Printed Pages" von It´s nice that

























© Copyright: Jake Green

Für die Sommerausgabe der Printed Pages von "It´s nice that" wurde ich vor ein paar Monaten von James Cartwright interviewt. Dazu besuchten mich der Fotograf Jake Green und sein Assistent Kieran in unserem Atelier im Prenzlauerberg. Hier sind ein paar Bilder von dem Shooting. 
Für das Interview besuchte und fotografierte Jake die Illustratoren Jürg Lindenburger in der Schweiz, Hervé Tullet in Frankreich und Maggie Li in London.

I did an interview with the printed pages of "It´s nice that". Therefore photographer Jake Green and his assistant came from London to shoot me in our studio in Prenzlauerberg. The illustrators Hervé Tullet, Jürg Lindenburger and Maggie Li are also part of the series. After our shooting Jake and Kieran went to Five Elephant in Kreuzberg for an exquisite german coffee.